„Zynga”, „Rockstar Games” ir „NBA 2K” savininkai žengia į „Web3” per mobiliųjų žaidimų padalinį
Mobiliųjų žaidimų pramonės milžinė „Zynga” priklauso bendrovei „Take-Two Interactive” – tai pačiai bendrovei, kuriai priklauso ir „Rockstar Games” bei „NBA 2K”, kuriančios tokias itin populiarias kompiuterinių žaidimų serijas kaip „Grand Theft Auto”, „Red Dead Redemption” ir „NBA 2K”. Dabar „Zynga” debiutuoja glaudžiai su crypto susijusioje „Web3” erdvėje su savo nauja žaidimų serija.
Geriausiai žinoma dėl „FarmVille” ir „Zynga Poker” žaidimų serijų, „Zynga” sukūrė dukterinę studiją „Zynga Web3 Gaming” ir paskelbė apie „Sugartown”. Tai įvairiapusis medijų pasaulis, kuris bus labiau panašus į Web3 žaidimų platformą nei į vieną žaidimą. Mielų animacinių filmukų gyvūnai, rodomi anonsiniame vaizdo įraše, duoda užuominų, kad gali būti kuriami ne tik vaizdo žaidimai.
Treileris atrodo kaip scena iš serialo, todėl nenustebtume išvydę ir animacinį filmą su „Sugartown” personažais.
Tačiau kol kas patvirtinta tik tai, kad „Sugartown” išleis nemokamų NFT kolekciją lietuvių kalbai artimu pavadinimu „Oras”, o jie bus reikalingi norint dalyvauti būsimuose visatos žaidimuose. Pasak „Zynga Web3 Gaming”, franšizė bendradarbiauja su įvairiomis bendruomenėmis, kad galėtų suteikti pirmuosius NFT „leidimus” (angl. allowlists).
Straipsnio rašymo metu apie „Sugartown” daugiau detalių neatskleista, tačiau trumpais „teaser” įrašais „X” platformoje kuriamas nemenkas ažiotažas, o įmonės paskyra jau turi virš 45 tūkst. sekėjų. Jei ši platforma taps sėkminga, galbūt tai galėtų nutiesti kelią didiesiems tos pačios kompanijos žaidimams žengti į „Web3”.