„Starbucks” šiandien ims pardavinėti „Pumpkin Spice Latte” NFTs

 „Starbucks” šiandien ims pardavinėti „Pumpkin Spice Latte” NFTs

Ar moliūgų skonio latte kavos mėgėjai rinksis populiarių sezoninių gėrimų įkvėptus 20 JAV dolerių kainuojančius NFT? „Starbucks” netrukus tai sužinos.

Moliūgų prieskonių latės sezonas įsibėgėja, o minėdama „Starbucks” gerbėjų pamėgto gėrimo 20-ąsias metines, ši kavos milžinė siūlo naują būdą juo mėgautis – kolekcinius gėrimus NFT pavidalu.

Ketvirtadienį „Starbucks” per „Starbucks Odyssey” – bendrovės „Web3” dovanėlių ir lojalumo platformą – išleis „Pumpkin Spice Latte” skaitmeninių antspaudų seriją. NFT bus parduodami keturių rūšių, atspindinčių fizinių gėrimų savybes: „Spiced”, „Whipped”, „Iced” ir „Steamed”.

Kiekvienas NFT bus parduodamas atviru tiražu, t. y. neribojamas jų kiekis, kuris gali būti nukaldintas ir parduotas per pardavimo laikotarpį, trunkantį nuo ketvirtadienio, spalio 5 d., iki pirmadienio, spalio 9 d. Kiekvieną NFT bus galima įsigyti už 20 JAV dolerių, o „Odyssey” nariams bus suteikiama po 250 taškų. Be to, visų keturių NFT ženkliukų pirkėjams bus suteikta dar neatskleista „galimybė”.

„Starbucks” savo NFT kaldina „Polygon”, „Ethereum” masteliavimo tinkle. Bendrovė apie „Starbucks Odyssey” platformą paskelbė 2022 m., o praėjusių metų gruodį ją paleido uždaros beta versijos formatu. Platforma tebėra beta versijoje, nors tradicinės „Starbucks Rewards” programos nariai gali užsiregistruoti į laukiančiųjų sąrašą ir prašyti leidimo.

Kavos prekės ženklas sukūrė „Starbucks Odyssey”, siekdamas apdovanoti aistringus klientus specialiomis privilegijomis ir privalumais, neapsiribojančiais nemokamais gėrimais ir maistu, siūlomais pagal įprastą „Rewards” programą.

Vartotojai gali rinkti taškus „Odyssey” programoje ir juos išleisti, kad atrakintų tokius dalykus kaip virtualias gėrimų gaminimo pamokas ar net kelionę į „Starbucks” kavos ūkį Kosta Rikoje. „Starbucks Odyssey” veikia NFT prekyvietėje „Nifty Gateway”.

Gruodžio mėn. „Starbucks” pradėjo dalyti nemokamus NFT antspaudus, iš kurių kai kurie antrinėje rinkoje buvo perparduoti net už 1 900 JAV dolerių už vienetą. Kovo mėn. įmonė pradėjo pardavinėti „premium” klasės NFT antspaudus, kurių pirmą kartą buvo pasiūlyta kolekcionuoti po 100 JAV dolerių už vienetą. Šis tiražas buvo išparduotas.

Išvada – „Starbucks” demonstruoja NFT panaudojimo atvejus

„Pumpkin Spice Latte” NFT prekyba prasidės šiandien, spalio 5 d., 21 val. Lietuvos laiku. Nors Lietuvoje „Starbucks” tinklas dar neegzistuoja, tačiau investuoti į šiuos kolekcinius daiktus gali kiekvienas pasaulyje.

Nors neaišku, ar šių NFT vertė kils, tačiau pati inciatyva parodo dar vieną NFT panaudojimo atvejį. NFT lojalumo programose atlygis siūlomas kaip unikalus skaitmeninis turtas, įvestas į blokų grandinę. Ši technologija užtikrina patikrinamą ribotumą ir individualią nuosavybę. Tai – viską keičianti priemonė: dabar klientai gali rinkti įvairių lygių retumo ir išskirtinumo apdovanojimus.

Šalia „Starbucks” „Web3” erdvėje savo programas turi ir kiti žymus prekių ženklai, tokie kaip „Nike”, „Gucci”, „Coca-Cola” ir „adidas”.