„Solana” (SOL) pradeda „blockchain” žaidimų kampaniją

 „Solana” (SOL) pradeda „blockchain” žaidimų kampaniją

„Solana Foundation” JAV surengė dviejų dienų blokų grandinės žaidimų festivalį, kuriame pabrėžė ambicijas tapti pirmaujančia inovatyvių internetinių žaidimų „Web3” ekosistema.

„Solana” (SOL) susiduria su sunkumais atveriant naujas taikymo sritis. Kadaise buvusioje svarbiausioje savo veiklos srityje – decentralizuotuose finansuose (DeFi) – „Solana” prarado didžiulę rinkos dalį po to, kai bankrutavusi Samo Bankmano-Friedo kriptovaliutų imperija nustojo būti jos rėmėja.

Taigi dabar „Solana Foundation” taip pat įvardijo blokų grandinės žaidimus kaip dalyką, kuris galėtų pritraukti naujų vartotojų į „SOL” ekosistemą. Galimybes „Solana” pasiūlė įsivaizduoti liepos mėnesį vykusiame festivalyje „Play Good Games”, kur buvo pristatyta apie 50 kompiuterinių žaidimų, turinčių prieigas prie SOL tinklo.

Pirminėse diskusijose „Solana” žaidimų vadovas Johnny Lee paaiškino, kad siekiama orientuotis į „klasę, o ne į masę”. Pasak Lee, triukšmas dėl „metaverse” žetonų atslūgo, o daugelis žaidėjų turėjo neigiamos patirties su blokų grandinės žaidimais, kurie nebuvo kokybiškai brandūs, be to, buvo brangūs dalyviams.

Pasak Lee, jei žaidimų kūrėjai dabar nori gauti „Solana Foundation” paramą, jie turi pateikti demonstracinę versiją, kurią žaistų jo komanda. Siekiama, kad „Solana” žaidimai galėtų konkuruoti su kompiuteriniais žaidimais, sukurtais pripažintose platformose, pavyzdžiui, konsolėse ar kompiuteriuose.

Vykdydami šį kokybinį puolimą, pasak jo, jie yra pasirengę sąmoningai atsisakyti trumpalaikės žaidimų „Solana” sėkmės ir vietoj to skirti laiko sukurti tvariai sėkmingą „Solana Gaming”.

Festivalyje dalyvavo tokie žaidimai kaip „Star Atlas”, „Aurory” ir „Alchemy: Battle for Ankhos”, kurių žanrai – nuo mokslinės fantastikos iki konstravimo žaidimų. Iš esmės Lee nori, kad žaidimus SOL sistemoje būtų galima žaisti ir be kreditų. Tuo pačiu metu bus rengiami konkursai, kuriuose bus galima laimėti piniginius prizus. O apie koncepciją „žaisk, kad užsidirbtum” (angl. play to earn), su kuria kurį laiką sėkmingai veikė „The Sandbox” (SAND), Lee nebenori nė girdėti.

„Solana” žaidimai bando tapti pavyzdžiu

Lee neabejotinai teisus savo analizėje, kad blokų grandinės žaidimai dar turi daug erdvės tobulėti kokybės požiūriu. Tačiau ar „Solana Gaming” čia gali nustatyti naujus standartus, dar neaišku. Daugiamilijoniniai biudžetai, kaip klasikinių žaidimų pramonėje, kol kas nėra būdingi „blockchain” žaidimams.

Ekspertai taip pat skeptiškai vertina tai, kaip patikimai gali veikti blokų grandinės žaidimai, jei tinklas pakartotinai sutriktų ištisas valandas, kaip jau yra buvę praeityje. Pasak Lee, tai turėtų ištaisyti atnaujinimas, pavadintas „Firedancer”, kuris jau įtikina SOL bandomajame tinkle.