Oro linijų milžinė „Lufthansa” pristatė lojalumo programą, paremtą NFT „Polygon” grandinėje
„Lufthansa” lojalumo programa „Uptrip” numato specialias privilegijas keleiviams, renkantiems NFT pagrindu sukurtas kolekcines korteles.
„Lufthansa Group”, vienos didžiausių pasaulyje oro linijų motininė bendrovė, šiandien paskelbė apie pradedamą rengti NFT pagrįstą lojalumo programą, pagal kurią dalyvaujantys keleiviai apdovanojami skaitmeniniais kolekciniais daiktais, galinčiais suteikti papildomos naudos.

Visos grupės oro linijų bendrovės – tarp jų „Lufthansa”, „Austrian Airlines”, „Swiss International Air Lines”, „Eurowings” ir kitos – dalyvaus lojalumo programoje „Uptrip”, leidžiančioje keleiviams rinkti skaitmenines kolekcines korteles, kai skrendama viena iš šių oro linijų.
Kortelės yra teminės, paremtos konkrečiomis kryptimis, atitinkamų oro linijų lėktuvų parko orlaiviais ir net konkrečiomis metų šventėmis.
Surinkę visas tam tikroms teminėms kolekcijoms reikalingas korteles, „Uptrip” naudotojai gali atrakinti specialias oro linijų bendrovių privilegijas, įskaitant nemokamą „Wi-Fi” ryšį skrydžio metu, prieigą prie oro uostų ložių, galimybę pasinaudoti oro linijų myliomis ir dar daugiau. „Uptrip” taip pat planuoja pridėti prekybos funkciją, kad naudotojai galėtų keistis tarpusavyje ir taip užpildyti savo kolekcijų spragas.


„Uptrip” yra sukurta „Lufthansa Innovation Group” ir remiasi „Polygon”, „Ethereum” masteliavimo tinklu. Anksčiau „Uptrip” buvo „minkštai” paleista ir išbandyta su daugiau nei 20 000 naudotojų, teigė bendrovė, kurie iš viso surinko daugiau nei 200 000 skaitmeninių prekybos kortelių.
Grupė „Lufthansa” savo tradicinėje lojalumo programoje „Miles and More” turi apie 36 mln. narių.
Šis prekės ženklas yra vienas iš naujausių, pradėjusių naudoti „Polygon”, kuris leidžia atlikti greitesnius ir pigesnius sandorius nei paties „Ethereum” pagrindinis tinklas (angl. mainnet). Be to, pavyzdžiui, pernai metais „Starbucks” taip pat paleido savo lojalumo programą paremtą NFT.