Lietuvoje įkurta „Nicegram” perkopė 25 mln. vartotojų ir tapo „Telegram” alternatyvų lydere
Žinučių siuntimo programėlė „Nicegram” peržengė 25 mln. vartotojų ribą, o tai paskatino kriptovaliutų vartotojų skaičiaus augimas. / Nuotrauka: Nicegram
Į „Web3” orientuota žinučių programėlė „Nicegram”, rodanti dešimteriopą organinį naudotojų skaičiaus augimą, 89 % įsitraukimo lygį ir penkių valandų vidutinį naudotojų aktyvumą, lyderiauja tarp „Telegram” alternatyvų.
Pranešime spaudai skelbiama, kad „Nicegram”, į kriptovaliutas orientuota žinučių platforma, peržengė 25 mln. vartotojų ribą. Po to, kai 2022 m. ją įsigijo UAB „Appvillis”, jos centrinė buveinė yra Lietuvoje. Vis dėlto 2018 m. įsteigta bendrovė gali būti perleidusi darbų užsakovams, nes Lietuvoje turi tik 2 apdraustus darbuotojus.
Jos sėkmė siejama su „Telegram” bendruomenių valdytojų iššūkių sprendimu ir specializuotų „Web3” funkcijų siūlymu, o planuose – skaitmeninė valiuta, monetizacijos įrankiai ir kt. „Nicegram” užpildo esminę spragą, siekiant užmegzti ryšį su klestinčiomis „Web3” ir kriptovaliutų bendruomenėmis.
„Nicegram”, sukurta kaip „Telegram” programėlės funkcinė perdanga, ypač suklestėjo tuose regionuose, kur kriptovaliutų priėmimas klesti ir yra pakankamai brandus. Visų pirma ji labai populiari Šiaurės Amerikoje, Lotynų Amerikoje, Europoje ir Azijos regionuose, o tokios šalys kaip Jungtinės Valstijos, Brazilija, Vietnamas, Prancūzija, Malaizija ir Nigerija pirmauja.
„Appvillis” vyriausiasis produktų vadovas Sergey Sheleg išreiškė pasitenkinimą sparčiu platformos kilimu: „Džiaugiamės, kad „Nicegram” įsitvirtino kaip pageidaujama alternatyva „Telegram” naudotojams, siekiantiems geriau kontroliuoti savo bendruomenės veiklą. Mūsų suburta „web3″ / kriptovaliutų bendruomenė yra vienas vertingiausių mūsų komponentų, o šiam segmentui pritaikytų patobulintų funkcijų rinkinys prisidėjo prie mūsų pasaulinio natūralaus augimo.”
Vienas iš pagrindinių veiksnių, lėmusių tokią „Nicegram” sėkmę, yra jos gebėjimas spręsti unikalius iššūkius, su kuriais susiduria „Telegram” bendruomenių valdytojai. Siūlydama specialią erdvę, skirtą įsitraukimui į „Web3”, „Nicegram” išsikovojo nišą, kurioje ji tapo nepakeičiama priemone tiek kūrėjams, tiek naudotojams.
Žvelgdama į ateitį, „Nicegram” turi ambicingų planų dar labiau išplėsti savo pasiūlymus. Artimiausiomis savaitėmis platforma pristatys kelių naujoviškų kriptografinių funkcijų „beta” versiją, įskaitant savo nuosavos kriptovaliutos – „Nice Token” – įvedimą. Be to, ji pristatys monetizacijos įrankius kūrėjams, „multichain” piniginę ir rekomendacijų bei reitingų sistemas, todėl bendruomenės aktyvumo galia bus atiduota tiesiai į naudotojų rankas.
Kadangi „Telegram” yra daugiau nei 200 tūkst. į „Web3” orientuotų grupių, „Nicegram” ėmėsi užpildyti svarbią tuštumą, suteikdama naudotojams sklandžią sąsają. Ji turi tam skirtą bendruomenės centrą, skirtą neribotam „Telegram” paskyrų skaičiui valdyti, dirbtinio intelekto įrankius ir programėlėje esančių atlygių aktyvavimą. Spartus platformos augimas ir inovatyvus požiūris į bendruomenės kūrimą rodo, kad ši platforma tapo svarbia nuolat besikeičiančio žinučių perdavimo platformų sektoriaus veikėja.