K-pop muzikos titanės „Blackpink” pristato „Roblox” metaverse patirtį

 K-pop muzikos titanės „Blackpink” pristato „Roblox” metaverse patirtį

Šią savaitę „Roblox” žaidime pradedamas kurti projektas „The Palace”, kuris artimiausiu metu bus papildytas metaverse patirtimi, skirta K-pop gerbėjams.

Apie žaidimą

Pietų Korėjos popmuzikos garsenybės „Blackpink” atvyksta į „Roblox”. Šiais metais grupė įėjo į istoriją kaip pirmoji K-pop grupė, tapusi „Coachella” festivalio headline’u, o dabar ši ketveriukė keliauja į metapasaulį per specialų „Roblox” fanų centrą.

Ši patirtis bus nuolatinis virtualaus internetinio žaidimo papildymas, suteikiantis gerbėjams (dar žinomiems kaip „Blinks”) interaktyvią erdvę švęsti „Blackpink” muziką ir kartu atkurti jų garsiąją choreografiją.

Žaidime „Blackpink: The Palace” gerbėjai galės nusifotografuoti su Jennie, Jisoo, Lisa ir Rosé avatarais ir įsigyti savo avatarų aprangą bei emocijas.

Ekrano nuotrauka iš „Blackpink” „Roblox” patirties. Nuotrauka: Blackpink

„Blackpink: The Palace” bus atnaujinamas visus ateinančius metus, įtraukiant iššūkius, už kuriuos žaidėjai bus apdovanojami „Robux” – „Roblox” žaidimo valiuta.

„Blackpink” teminis „Roblox” pasaulis turėtų būti paleistas rugpjūčio 25 d., o jį sukūrė Didžiosios Britanijos studija „Karta”. Kiekvienas gerbėjas, apsilankęs žaidimo pasaulyje per pirmąsias 24 valandas nuo išleidimo, gaus unikalų ženkliuką savo „Roblox” profiliui.

Pietų Korėjos grupės įsitraukimas į metaverse – ne atsitiktinumas

Tuo tarpu grupė „Blackpink” 2022 m. MTV VMA apdovanojimuose laimėjo pirmąjį istorijoje „Geriausio metaverse pasirodymo” apdovanojimą už bendradarbiavimą su „battle royale” šaudykle „PUBG Mobile”. Grupė taip pat bendradarbiavo su Pietų Korėjos metaverslo platforma „Zepeto”, kuri plečiasi į NFT pasaulį su savo platforma „ZTX” Ethereum masteliavimo tinkle „Arbitrum”.

K-pop muzika greitai tapo nuolatiniu metapasaulių dalyviu po to, kai per pandemiją buvo transliuojami keli pasaulinio lygio virtualūs koncertai, tarp jų ir tokių prasiveržusių grupių kaip „BTS” ir „Twice”. Tai leido joms pasiekti pasaulinę internetinę auditoriją, o pirmoji taip pat koncertavo tokiuose žaidimuose kaip „Minecraft” ir „Fortnite”.

Šią tendenciją remia Pietų Korėjos vyriausybė, kuri, kaip pranešama, 2022 m. į metaverslo plėtrą investavo 170 mln. dolerių.