Didžiosios Britanijos nacionalinis muziejus žengs į metapasaulį per „The Sandbox”
British Museum planuoja sukurti interaktyvią erdvę „Ethereum” technologijos grindžiamame pasaulyje, taip pat siūlyti NFT kolekcionuojamus daiktus.
Londono kultūros židinys – „The British Museum” – bendradarbiauja su Ethereum paremtu metaverse žaidimu „The Sandbox” ir kartu su muziejaus licencijavimo partneriu, prancūzų startuoliu „LaCollection”, sukurs skaitmeninių kolekcionuojamų NFT daiktų asortimentą.
Pranešime spaudai teigiama, kad jie „atspindės Britų muziejaus kolekcijų platumą ir gylį”, siūlydami „naujas įtraukiančias patirtis”. Britų muziejus taip pat sukurs savo įtraukiančią erdvę internetinių žaidimų pasaulyje ir atsidurs greta tokių šiuolaikinių kultūros ikonų kaip „Snoop Dogg”, „McDonald’s”, „Adidas” ir „Gucci”.
„Tai puiki galimybė „The Sandbox” žaidėjams, kad ir kur jie būtų, susipažinti su nuostabiu žmonijos istorijos, meno ir kultūros turtu, kurį gali pasiūlyti Britų muziejus”, – sakė „The Sandbox” operatyvinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Sebastien Borget.
Britų muziejaus atstovas pridūrė, kad institucija norėtų ištirti „naujus ir inovatyvius būdus, kaip dalytis savo kolekcija ir pasiekti naujas auditorijas”.
Tačiau tai nėra pirmasis šios institucijos Web3 projektas. Nors Britų muziejus buvo įkurtas 1753 m. ir tapo pirmuoju pasaulyje nacionaliniu viešuoju muziejumi, jis sparčiai diegė naujoves.
Anksčiau muziejus bendradarbiavo su „LaCollection” dėl trijų NFT kolekcijų. Santykiai prasidėjo 2021 m. rugsėjį, kai aukcione buvo parduota 200 skaitmeninių atvirukų su Katsushika Hokusai kūriniais, įskaitant japonų dailininko populiariojo 1831 m. sukurto medžio raižinio „Didžioji Kanagavos banga” perteikimą.