BLUR per pastarąją savaitę pabrango dvigubai – kas lėmė šį prieaugį?
NFT prekybininkai ir kūrėjai, prekiaujantys „Blur”, turi teisę į 2 sezono „airdrop”. / Šaltinis: Blur
NFT turgavietės „Blur” žetonas pabrango po naujienų apie jo įtraukimą į „Binance” biržos sąrašus ir antrojo sezono airdropo užbaigimą.
BLUR, savo pavadinimu besidalijančios NFT turgavietės žetonas, straipsnio rašymo metu pabrango 105 % (per paskutines 7 d.) po šią savaitę įvykusio antrojo sezono airdrop ir naujienos, kad šis žetonas bus įtrauktas į kriptovaliutų biržos „Binance” prekybos sąrašus.
Skelbimo paskelbimo metu BLUR kursas yra 0,58 EUR (0,63 USD).
Sezono pabaigoje „Blur” išplatinami airdrop atlygiai skirti skatinti prekiautojus naudotis NFT prekyviete. Antrojo sezono airdropo metu naudotojams buvo išdalytas 300 milijonų BLUR žetonų atlygių fondas (dabartine kaina vertas apie 189 milijonus JAV dolerių). Vienas prekiautojas, pagal savo veiklą turgavietėje per kelis mėnesius trukusį antrąjį sezoną, atsiėmė 22,85 milijono BLUR žetonų. Tuo metu, kai buvo gauti šie žetonai, jų vertė buvo apie 7,3 mln. dolerių, o dabar siekia apie 14,4 mln. dolerių.
Kas yra „Blur”?
2022 m. spalį pradėjusi veikti NFT prekyvietė „Blur” vasario mėn. aplenkė „OpenSea” pagal NFT prekybos apimtį, o tai lėmė prekybininkams taikoma paskatų sistema.
Neseniai „Blur” paskelbė apie savo atlygių programos pertvarkymą trečiajam sezonui, kuris bus „varomas” naujai pradėtu „Ethereum” antrojo sluoksnio tinklu „Blast”. Pranešime „Blur” nurodė, kad artimiausias airdrop jos bendruomenei bus išplatintas pasibaigus 3 sezonui 2024 m. gegužės mėn.
Vykdant atlygio struktūros pertvarką, vartotojai, įnešę BLUR į platformą, gaus 50 % sezono atlygio kaip „airdrop” dalį.